Відповідно до ст. 291 розд. І Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 р. № 578/5, облікові справи платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігаються протягом 5-ти років після припинення діяльності таких суб’єктів господарювання.
Враховуючи викладене, ФОП може отримати за письмовим зверненням в контролюючому органі за місцем своєї податкової адреси довідку про доходи на підставі поданої податкової декларації за будь-який період здійснення підприємницької діяльності, зазначений у заяві.
У разі припинення підприємницької діяльності ФОП, термін збігу зберігання облікових справ у контролюючому органі становить 5 років.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!