Призначена субсидія може змінитися або бути переглянута у зв’язку з певними обставинами, які стосуються життєвих умов одержувачів. До таких факторів належать:
- зміни у складі зареєстрованих осіб у житловому приміщенні, а також зміни в їхньому соціальному статусі;
- оновлення переліку житлово-комунальних послуг або зміна умов їх надання;
- зміна управителя будинку, виконавця комунальних послуг або створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ);
- перебування когось із членів домогосподарства за межами України понад 60 днів;
- одноразова покупка або отримання у власність майна вартістю понад 100 тисяч гривень;
- набуття права власності на транспортні засоби (крім мопедів та причепів);
- придбання валюти або банківських металів на загальну суму понад 50 тисяч гривень протягом останніх 12 місяців;
- отримання одноразового доходу, який перевищує 25 прожиткових мінімумів (окрім цільової благодійної допомоги, страхових виплат, спадщини у вигляді нерухомості, освітніх грантів чи стипендій);
- відкриття депозитного рахунку або купівля облігацій внутрішньої державної позики на суму понад 100 тисяч гривень;
- втрата права на субсидію у зв’язку з надлишковою площею житла, що може бути зумовлена зміною складу домогосподарства, працевлаштуванням чи іншими доходами.
Важливо! Повідомити Пенсійний фонд України про виникнення будь-якої з перелічених обставин необхідно протягом 30 календарних днів. У випадках, що стосуються перших трьох і останнього пунктів, таке повідомлення можна також подати через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Для отримання консультації з усіх питань, пов’язаних із послугами ПФУ, звертайтеся до головного офісу ЦНАП за адресою: вул. Покровська, 14, каб. 14 (понеділок, середа, п’ятниця).




