В умовах дії воєнного стану платники податків, у яких закінчується термін дії ключа електронного цифрового підпису, можуть самостійно подовжити його дію.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» здійснюється автоматичне формування нових сертифікатів відкритих ключів всім користувачам за один день до закінчення строку чинності старих сертифікатів, терміном дії на один рік. При цьому особистий ключ користувача не змінюється.Без особистої присутності електронний запит для отримання електронного цифрового підпису можна здійснити онлайн за посиланням.
Звертаємо увагу, що користувачі яким не потрібно автоматичне формування нових сертифікатів, можуть скасувати діючі сертифікати одним із способів, наведених за посиланням.
Одночасно користувачі, що мають чинні сертифікати, мають змогу скористатися онлайн-сервісом, який дає змогу юридичним особам сформувати сертифікати для програмних РРО.
Також нагадуємо, що платники податків — користувачі Електронного кабінету можуть авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис.
Дія.Підпис — кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє авторизуватися, отримати доступ до послуг податкової онлайн та підписати електронні документи. Отримати послугу Дія.Підпис можна безоплатно через застосунок Дія.
Окрім того, нагадуємо, що кваліфікований електронний підпис можна отримати онлайн через «Приват 24».