Робота із призначення пільг та субсидій у рамках сучасних інформаційних технологій потребує налагодження тісної взаємодії між усіма причетними службами. Зважаючи на те, що з 1 грудня 2022 року Пенсійний фонд адмініструє цей процес, необхідно залучити всіх надавачів житлово-комунальних послуг до користування веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України.
На жаль, із 811 надавачів житлово-комунальних послуг, які зафіксовані у Полтавській області, на 18.01.2023 р. електронну реєстрацію на веб-порталі Фонду пройшли лише 321, що становить близько 40% від їх загальної кількості.Нагадуємо, що єдиним шляхом реєстрації надавача послуг на веб-порталі електронних послуг є електронне звернення установи-надавача до Головного управління (gu@pl.pfu.gov.ua) і надання такої інформації:
- назва підприємства;
- код ЄДРПОУ;
- прізвище відповідальної особи;
- відомості про її службовий кваліфікований електронний підпис із зазначенням центру сертифікації, який його надав, та кінцевим терміном дії сертифікату.
Лише після реєстрації в електронному кабінеті надавача послуг щоденно буде вивантажуватися інформація про нових отримувачів житлових субсидій і пільг для внесення відповідних розрахункових даних надавачем послуги, а також здійснюватися перевірка існуючих отримувачів послуг на предмет достовірності даних та розрахунків.