Квітка Цісик стала відомою у США завдяки виконанню джинглів — пісень, що звучать у рекламі. Її чарівний голос створив імідж таким компаніям, як Burger King, McDonald’s, American Airlines, Coca-Cola, Pepsi-Cola, Ford Motor Company та іншим. Про це повідомляє прес-служба Кременчуцької міськради.
Українська співачка американського походження народилася в районі Квінз міста Нью-Йорк. Її родина була післявоєнними емігрантами із Західної України. Вони виїхали з країни через ризик переслідування радянською владою.Дівчина навчалась у звичайній американській школі, але по суботам ходила до «Школи українознавства». Їздила у табори, де знайомилась із культурою України. В родині спілкувались тільки українською мовою. Таким чином Квітка намагалась зберегти зв’язок із батьківщиною та українським народом.
На початку 1980-х років Квітка Цісик стала найдорожчою і найпопулярнішою співачкою джинглів у США. Хіти у виконанні українки отримували нагороди «Оскар», «Золотий глобус» і «Греммі».
Коли в Америці Квітка була на піку своєї слави, в Україні її пісні забороняли. Їх слухали потайки. Все життя вона мріяла дати серію концертів вже у незалежній України. У 1983 році разом із матір’ю співачка відвідала Україну — перший і останній раз.
За своє життя співачка випустила два альбоми з українськими піснями. Третій альбом, присвячений колисковим пісням, світ не побачив. Тяжка хвороба обірвала життя Квітки Цісик.