Відтепер сервіс електронних звернень доступний у всіх 60 громадах Полтавської області. Тож мешканці регіону можуть направляти свої зауваження та пропозиції до органів місцевого самоврядування онлайн. Це спростить та пришвидшить процес обробки звернень, а також підвищить рівень захисту інформації. Завдяки цьому місцева влада зможе значно швидше відповідати на запити громадян.
«Електронні звернення — це один з інструментів е-демократії. Вони допоможуть побудувати ефективну комунікацію громадян із владою та залучити людей до державотворення. Уже 100% громад на Полтавщині запровадили сервіс е-звернень. Тож громадянам більше не потрібно витрачати час на походи до держустанов. Тепер вони можуть направити звернення онлайн у кілька кліків, навіть не виходячи з дому. Крім того, 95% громад уже запровадили електронні петиції та 90% — електронні консультації. Наша мета — 100% всіх інструментів е-демократії в усіх 60 громадах», — зазначив Ігор Панченко, заступник начальника Полтавської ОВА.Сайти територіальних громад Полтавщини поки що не адаптовані під єдиний формат, тому процес подання електронного звернення в різних населених пунктах може відрізнятися.
Для того щоб подати е-звернення до органу самоврядування у Вашому регіоні, необхідно:
- перейти на сайт територіальної громади;
- вибрати модуль Електронні звернення. Якщо його на сайті немає, необхідно натиснути Контакти — Форма для зворотного зв’язку.
- зазначити у зверненні прізвище, ім’я та по батькові;
- написати питання, зауваження, пропозиції, прохання або ж описати скаргу чи висловити вимоги;
- зазначити електронну адресу, на яку потім надійде відповідь.
Проєкт реалізують завдяки співпраці громад та Полтавської ОВА з платформою E-dem за підтримки Програми EGAP.