Жителі Полтавщини активно звертаються за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Звернення надходять з усіх районів області. Від початку року фахівцями центру отримано майже 2 000 заяв і скарг від жителів Кременчуцького району.
Основна тематика питань у громадах цього району суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області. Це — соціальна підтримка населення та внутрішньо переміщених осіб, вирішення проблем у галузі житлово-комунального та дорожнього господарства, охорони здоров’я і декомунізації.Найбільш поширена тема у зверненнях — соціальна. У 66% випадків повідомлень озвучувалися саме ці питання, у тому числі кожне друге щодо надання гуманітарної допомоги, кожне третє стосовно оформлення та виплати державних грошових допомог.
На загальнообласному тлі частка соціальних запитів по Кременчуцькому району становить майже 17%.
Тема ЖКГ є наступною серед найбільш масових — кожне восьме звернення. Сутність проблем цієї сфери, також, суттєво не відрізняється від загальної по області. Це — нарікання на відсутність чи неякісне надання комунальних послуг — близько 90 звернень та взаємовідносин з надавачами цих послуг — 70.
Найбільш активними були мешканці Кременчуцької міської громади — майже 1 300 звернень або 65% від загальної кількості. По сто і більше повідомлень надійшло від жителів таких ТГ: Горішньоплавнівської, Глобинської та Семенівської. Найменше — Пришибської та Новогалещинської.
За підсумками розгляду заяв і скарг органами влади у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено.
Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 22.50.0800-30 чи на додаткові номери: +380(50)692-74-31, +380(66)656-87-27 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот.