Кременчуг Онлайн » Новости Кременчуга » Экономика » Кременчуг задолжал ЛАЗу 4 миллиона гривен

Кременчуг задолжал ЛАЗу 4 миллиона гривен

Фото: irakly.org14 февраля Львовский автобусный завод (ЛАЗ) приостановил свою работу, сообщает сайт «Украинский выбор». Причина прекращения работы – задолженность украинских городов перед предприятием за поставленную продукцию. «Завод выполнил все контрактные обязательства перед своими заказчиками – городами, которые закупают у нас транспорт. Но они до сих пор не оплатили контракты», – пояснили в компании.

Руководство предприятия вынуждено отправить сотрудников (около 300 человек) в отпуск за свой счёт. Денег нет не только на зарплату за январь, но и на то, чтобы оплатить счета за электроэнергию и отопление.

«Мы не можем допустить, чтобы люди работали в холодных помещениях», – сообщают в компании.

Долг перед ЛАЗом составляет около 50 миллионов гривен. Из них порядка 20 миллионов гривен – задолженность самого Львова, утверждают на предприятии.

Севастополь и Кременчуг должны предприятию по 4 миллиона гривен, названия остальных городов-должников на ЛАЗе сообщить отказались. Мэр Львова Андрей Садовый утверждает, что город не может выплатить задолженность перед собственным заводом.

7 комментариев

, чтобы получить доступ ко всем функциям сайта!
  1. Александр
    Товариство - щось нічого не зрозумів. Яким боком Кременчук до Лазу, якщо ми тролейбуси беремо в Краз Лізинг по великій кредитній угоді з дуже великими відсотками розміром в 10,5 млн. грн з виплатою на три роки суми кредиту та решти ? Дивина якась - до чого тут ЛАЗ, КАМАЗ, Білаз, шо там ще є ?

    Дивно - чому Кременчук винен Львову. Краз -лізинг зареєстровано у столиці .
  2. Сергей
    писатель, а на заводе считают, что Кременчуг должен. smile
  3. Exzorcist
    "Государь, пришли татары и требуют мзду с нашего государства.....
    - Так и напиши, писарь, выдать татарам МЗДЫ!"
  4. Lord
    Кто ратовал чтобы покупать Украинское?
    Кажется, в обсуждении электропоездов Крюковского завода.
    Купили мы у Львова троллейбусов на 37 млн. и чем им это помогло?
    Денег нет не только на зарплату за январь, но и на то, чтобы оплатить счета за электроэнергию и отопление

    Такое ощущение, что кредитные деньги - дутые и ничего не стоят.
  5. Сергей
    Цитата: писатель
    Яким боком Кременчук до Лазу,

    Просвещайтесь. И шоб мы без нардепа делали? :tongue:
  6. Александр
    Нові тролейбуси поки що не поїдуть

    Угода є, а техніки немає.

    Що сталося ?

    Плани міської влади щодо появи до 15 лютого на вулицях міста 13-и нових тролейбусів, які місто купило у компанії «КрАЗ Лізинг», ніяк не втілюються в життя.
    Причина - всіх 13-и тролейбусів, які за обіцянками чиновників мерії повинні виїхати на вулиці міста одночасно, наше місто так і не отримало. А от що отримало – так це звинувачення, що кременчуцькі борги стали однією з причин того, що Львівський автозавод, на якому виготовляють «рогатий транспорт» зупинився. До того ж, людей, які збирають тролейбуси відправили у відпустку за власний рахунок. Тепер мова може йти про термін отримання тролейбусів вже тоді, коли на вулиці потепліє і посвітліє одночасно.
    Про те, що ЛАЗ зупинився, бо немає коштів ні на зарплату, ні на електрику та тепло й останніх двох тролейбусів Кременчуку поки що не бачити, ЗМІ розповіли на самому Львівському автозаводі.
    Цікаво, що представники підприємства звинувачують у появі заборгованості також Кременчук, хоча ніяких угод з цього приводу між нашим містом та Львовом не існує.
    Єдине, що є у Кременчуцького тролейбусного управління з цього приводу це угода про лізинг підписана комунальним підприємством та ТОВ «КрАЗ – лізинг». Останнє є постачальником, а не Львівський, Мінський чи ще який тролейбусний завод. Але чому у винуватцях зупинки Лазу опинився саме Кременчук, а не компанія у якою місто купує техніку ?

    Як коментують ?

    «Вся справа в тому, що за умовами угоди місто мало перерахувати зі свого бюджету перший внесок за тролейбуси, розміром у 8 мільйонів гривень. Перераховано лише 4 млн. грн і далі є проблеми з перерахуванням коштів у казначействі», - так пояснює невиконані обіцянки керівник відділу транспорту мерії Володимир Кургаєв.
    «Частину тролейбусів, більшу до КТУ вже привезли. Але вони не є ще власністю міста. Такий акт про передачу тролейбусів у власність тролейбусного управління буде складено лише після того, які всі вони опиняться у місті. Нині нові тролейбуси просто стоять на зберіганні у нашому місті», - пояснює ситуацію, яка склалася начальник відділу транспорту.
    Які ще є коментарі з цього приводу ? Відомо лише, що нові тролейбуси від очей громадськості, зокрема журналістів нині засекречено. Однак, ті, що вже притягли до міста, новою рекламою прикрасили. На самому ж КТУ нині готуються до урочистого переодягнення водіїв у нову форму. Про те, що кредит за яким місто має отримати нову техніку, якийсь надто вже дивний – ніхто з керівників КТУ чи батьків міста не каже.

    Що дивує ?

    А дивує ж наступне. Достатньо відомо про випуск комунальних облігацій на 25 мільйонів гривень, які у міста викупило підприємство «КрАЗ Лізинг». За три роки по цим облігаціям набіжить відсотків на 10,5 мільйона гривень. Всю суму 35,5 млн., грн. місто має повернути в оговорений угодою трирічний термін.
    Одночасно ТОВ «КрАЗ Лізинг» зобов»язується поставити до нашого міста 13 нових тролейбусів на суму 34 мільйони гривень.
    Мова про 10 тролейбусів ЛАЗ Е183 довжиною 12 метрів по 2,02 млн. грн. за один та три тролейбуси ЛАЗ Е301 довжиною 19 м по 4,60 млн. грн. за один.
    За відповідною угодою «Краз Лізинг також стягуватиме кошти з КТУ за передані в лізинг тролейбуси протягом наступних трьох років.
    Варто сказати, що наші тролейбуси і так вийшли недешевими. Для порівняння - у тому ж Миколаєві, де нині відбувається тендер, «Topгoвo-фінaнcoвa кампaнія «ЛA3» пропонує «Миколаїв електротрансу» тpoлeйбycи мapки ЛA3 E-183 вартістю 1,69 мільйони гривень за кожен. Ми ж платимо по 2,02 млн грн. за теж саме - все той ж дванадцятиметровий ЛАЗ Е-183.
    Цікаво, що різницю в ціні на самому тролейбусному управлінні пояснюють швидкими умовами поставки та кредитною угодою. Однак в такому разі варто згадати, що ми також окремо заплатимо за лізинг і окремо за відсотки по комунальним облігаціям. Тож скільки складає переплата ? А на це запитання міські градоначальники мовчать, як риби. Єдине про що кажуть – нові тролейбуси мали з»явитися до 15 лютого. Чи передбачені штрафні санкції з приводу невиконання постачальником своїх обіцянок, на це запитання репортер «Програми плюс» відповість вже наступного номера.
  7. Иваныч
    писатель,

    большое спасибо

    теперь понятно как горожан опять обули городские власти

    т.е. изначально власть раздела горожан на 400 грн с носа на облигациях , за которые в итоге у города отберут какую-то часть

    + потратили эти деньги не на тролейбусы .... и украли из них еще
    5 млн ... т.е. еще по 200 грн с каждого кременчужанина

    стандартная финансовая операция как с многими предприятиями по
    подготовке их к продаже за долги ... поитогу через 23 года тролейбусное депо перейдет в частные руки
Главная
Каналы
Видео
Эфир
+
Nikaa Haris

Для успішного ведення бізнесу важливий надійний та стабільний інтернет, адже від швидкості передачі даних залежить робота онлайн-сервісів, відеоконференцій та хмарних рішень. За допомогою NonDetected можна забезпечити захищене та стійке підключення, мінімізуючи ризики перебоїв.

«НАШНЕТ» — интернет в Киеве для бизнеса
Nikaa Haris

Выбор мужского аромата это не просто покупка, а отражение стиля и характера. Кто-то предпочитает классику, а кому-то ближе смелые и необычные ноты. Сегодня можно легко нишевый парфюм купить здесь, чтобы подчеркнуть свою индивидуальность. Такой аромат не останется незамеченным.

Что нужно знать о выборе ароматов для него: мужские духи
Lazybon
Учасники слухань не висловили зауважень або пропозицій щодо презентованих змін
Проєктом передбачено розміщення двох нових об’єктів торгівлі на вільній від забудови ділянці

Ну вот, всё как и писал в предыдущем комменте

Громадськість ознайомили зі змінами до плану території на вулиці Республіканській
Sergey Kosenko

Можно было и скидку предложить 🐸

Літні шини 205/55 R16: що обирають українські водії
Lazybon

Как будто туда граждане ходят и эти слушания что-нибудь решали когда-то кроме резонансных случаев. Проводят для галочки. Новый киоск построят? 

Інформація про проведення громадських слухань щодо змін у детальному плані території по вулиці Республіканській
Гість Олена
Гість Олена

Повністю підтримую думку, що домашній догляд може бути не гіршим за салонний, головне - підібрати якісні засоби. Мені дуже допомогла косметика Oribe особливо для сухого волосся. Користуюсь кілька місяців - результат реально помітний, волосся м’яке і блискуче.

Салонний догляд vs домашній: що краще для Вашого волосся?
ghart97
Считаю, что забота о зубах — это не только эстетика, но и здоровье всего организма. Недавно стал интересоваться, как проходит чистка зубов профессиональная, ведь обычной щётки часто недостаточно. Хорошо, что сейчас есть такие услуги, которые помогают избежать проблем в будущем.
Счастье не в зубах, а в их количестве, или Как уберечь «голливудскую улыбку»?
Гість Катя
Гість Катя
Знаю що місце поруч з студією краси
Велосипед мрії для 8–10-річного райдера, кому треба купувати тільки в Ірпінь Байк?
Гість Иван
Гість Иван
Брехуни в начале улицы поставили 3 фонаря и все а дальше как било темно так иемть
Мешканці Великої Кохнівки отримали нове вуличне освітлення на вулиці Полковника Оксанченка
Гість Юрий
Гість Юрий
Звертався до Кійсервіс з приводу ремонту пральної, все ок, працює. Можу радити.
Як обрати надійний сервісний центр для Вашої техніки? Поради від «Кійсервіс»