Згідно з п. 3 розд. ІХ Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
Водночас повідомляємо, що Заяву за формою № 5ДР можна подати в електронній формі (з відсканованими копіями підтверджуючих документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру), за допомогою інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет».
Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів — кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації — id.gov.ua (MobileID та BankID).
У режимі «Електронний кабінет для громадян» після подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків та додавання сканованих копій документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру, є можливість обрати ДПІ, до якої особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків. ДПІ необхідно вибрати з переліку, що пропонується.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!