Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України інформує, якщо мережа Вашого оператора не працює, Ви можете скористатися національним роумінгом.
- Вимкніть автовибір мережі:
- Android: Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу — Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob;
- iOS: Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу — Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob.
Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть. - Android: Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу — Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob;
- Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
- Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах:
- Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».
- Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».
- Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
- Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв’язок в інших людей поруч.
Якщо в інших користувачів зв’язок працює:- перезавантажте телефон;
- вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
- спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
- перезавантажте телефон;
- Якщо зв’язок не працює лише у Вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв’яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
- Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.
Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв’язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.