

Які послуги найчастіше отримували громадяни у Кременчуцькій ДПІ за сім місяців 2025 року
У Кременчуцькій ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області повідомили, що протягом січня–липня 2025 року було опрацьовано 26 270 звернень щодо надання адміністративних послуг. За цей період надано 24 892 послуги, з яких 9 819 (39,4%) — в електронному форматі.
Найбільший попит традиційно має оформлення картки платника податків. Цією послугою скористалися 10 365 громадян. На другій позиції за кількістю звернень — надання фізичним особам-підприємцям витягів із реєстру платників єдиного податку. Таких послуг за 7 місяців надано 4 866, що становить 19,6% від загальної кількості. Третє місце займає видача відомостей із Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми та джерела отриманих доходів і утриманих податків. У цьому напрямі видано 3 101 довідку.
Упродовж зазначеного періоду працівники Кременчуцької ДПІ зареєстрували 2 086 платників єдиного податку, внесли 1 891 зміну до відомостей у відповідному реєстрі, а також опрацювали 84 заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування.
Крім того, платникам було видано:
- 13 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи;
- 124 довідки про підтвердження статусу податкового резидента України;
- 68 довідок про доходи фізичних осіб-підприємців;
- 247 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.
За 7 місяців зареєстровано 552 реєстратора розрахункових операцій, 1 069 книг обліку розрахункових операцій та 403 розрахункові книжки.
Окрім надання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників, громадянам пропонують консультаційні та інформаційні послуги. Фахівці допомагають формувати звітність, надають практичні поради з використання сервісу «Електронний кабінет» та інших онлайн-інструментів ДПС.
Кременчуцька ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області продовжує роботу над підвищенням якості та доступності послуг для платників податків.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!